Obdarovanja so del nas. Vedno in povsod. Iskanje priložnosti zanj je opravilo, ki se nikoli ne zaključi – rojstni dnevi, obletnice, zaključek šolskega leta, osnovne in srednje šole, diploma, zaposlitev, upokojitev in še bi lahko naštevali. V poslovnem svetu so darila običajno del promocije. Kakšna je ponudba promocijskih daril in kako izbrati pravo?
Zakaj so promocijska darila ključen del promocije podjetja?
Kako pogosto ste se znašli na ulici in opazovali ljudi? Enostavno opazovali. Kako izgledajo? Kako so oblečeni? Kaj imajo v roki? Nezavedno ste to zagotovo naredili zelo pogosto in to nezavedno je oblikovalo spomin na dogodke in elemente okoli vas. Vrečke z napisi, napisi na majicah, kapah, nogavicah, dežnikih, torbah… Dejstvo je, da ljudje izjemno radi uporabljamo stvari, ki jih dobimo (ali pa celo kupimo). In pri tem nas nič ne moti, če podjetju z uporabo izdelka delamo reklamo. Se zavedate učinkovitosti takih reklam? Vsa največja podjetja se tega zavedajo, zato ne preseneča, da svoj nakup vedno odnesete v veliki vrečki s prepoznavnimi logotipi. In verjemite na besedo, da v trgovine teh podjetij pogosteje zahajate prav zaradi tega. Ker vam znano poveča občutek zaupanja.
Kakšno promocijsko darilo izbrati?
Promocijska darila so v razmahu. Novih idej, kaj svojim uporabnikom in poslovnim partnerjem ponuditi pa inovatorjem ne zmanjka. Pri izbiri si običajno želimo, da so ta estetska, uporabna ter inovativna. V zadnjem času pa vsi pomembno vlogo namenjamo tudi ekološki plati ter prijaznosti izdelka do okolja. Pri izbiri promocijskih daril je ključno, da na prvo mesto postavite idejo, ki jo želite poslati v svet. Tako običajno na izdelku prednjači logotip vašega podjetja, pogosto pa tudi glavna vodila vašega podjetja ter ideje vezane na poslanstvo podjetja. Promocijsko darilo torej odraža vas kot podjetje.
Nabor promocijskih daril je velik, vedno priljubljeni pa ostajajo izdelki kot so pisala, majice, vrečke iz blaga, dežniki, obeski za ključe, darilne vrečke, USB ključki, rokovniki, barvice, hladilne torbe, ležalniki in še bi lahko naštevali. Odvisno od vaših potreb ekipa strokovnjakov oblikuje načrt izdelave ter same promocije izdelka. Ob tem ne pozabite, da promocijsko darilo ni nujno samo darilo poslovnim partnerjem ob zaključku leta, pač pa lahko s promocijskimi darili zaženete tudi promocijsko nagradno igro, ki bo ime vašega podjetja razširila še dlje.